عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 186
نویسنده : جاذبه وب
اگر اهل گردش و سفر باشید حتماً برای‌تان جذاب است که بدانید جاذبه‌های گردشگری‌های شهرهای مختلف هر کشور، کدام مکان‌ها هستند. اما جالب است بدانید برای پی بردن به این موضوع نیاز به تحقیقات گسترده ندارید بلکه توسط موتور جستجوی گوگل می‌توانید به جاذبه‌ها و مکان‌های گردشگری شهرهای مختلف پی ببرید. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 212
نویسنده : جاذبه وب

بسیاری از نرم‌افزارها و برنامه‌های مختلف موجود در ویندوز را می‌توان مستقیماً از طریق ابزار Run ویندوز اجرا کرد. به عنوان مثال برای دسترسی به نرم‌افزار Mozilla Firefox می‌توان عبارت firefox را در Run وارد کرد. اما کلیه نرم‌افزارها و برنامه‌های موجود در ویندوز چنین خاصیتی را ندارند. در این ترفند قصد داریم نحوه‌ی ایجاد دستورات سفارشی مخصوص Run جهت اجرای برنامه‌های مورد علاقه را بازگو کنیم. این ترفند بر روی کلیه‌ی نسخه‌های ویندوز امکان‌پذیر است.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 238
نویسنده : جاذبه وب
فرض کنید هم‌اکنون در محیط ویندوز هستید و قصد دارید بدانید تاریخ و زمان دقیق روشن شدن کامپیوتر شما کی بوده است؟ این موضوع می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد. جالب است بدانید این کار از طریق CMD ویندوز به آسانی قابل انجام است. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 207
نویسنده : جاذبه وب
گاهی نیاز است که دو فایل را مقایسه کرد و فهمید که آیا این دو فایل کاملاً مشابه و هم‌اندازه‌ی هم هستند یا با یکدیگر متفاوت‌اند. جالب است بدانید که این کار به آسانی توسط Command Prompt ویندوز امکان‌پذیر است. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 245
نویسنده : جاذبه وب
شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید می‌توان به وسیله‌ی موتور جستجوی گوگل مستقیماً به زمان دقیق طلوع و غروب آفتاب در شهرهای مختلف پی برد. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 186
نویسنده : جاذبه وب
در ویندوز 7 می‌توانید به وسیله ماوس پنجره‌های مختلف را بر روی صفحه جابجا کنید. اما در این ترفند قصد داریم تا راهی دیگر برای جابجایی پنجره‌ها برای شما بازگو کنیم. راهی ساده که در آن علاوه بر ماوس، کیبورد نیز به کمک شما می‌آید.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 230
نویسنده : جاذبه وب

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید با استفاده از Command Prompt ویندوز می‌توانید به تاریخ و زمان دقیق آخرین ورود به حساب‌های کاربری ویندوز پی ببرید. در این ترفند به معرفی نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت
تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 211
نویسنده : جاذبه وب
برای مخفی‌سازی و ناپدید کردن درایوهای هارددیسک راه‌های مختلفی وجود دارد. از استفاده از نرم‌افزارهای جانبی گرفته تا رجیستری ویندوز. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی مخفی کردن پارتیشن‌ها از طریق Command Prompt ویندوز بپردازیم. با استفاده از این روش، اطلاعات موجود بر روی هارد دست‌نخورده باقی می‌ماند و تنها درایو مورد نظر ناپدید می‌شود و امکان ورود به آن سلب می‌شود. در زمان مورد نیاز نیز می‌توانید به آسانی درایو را از حالت مخفی خارج کنید و به اطلاعات درایو دسترسی داشته باشید.

تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 209
نویسنده : جاذبه وب

چگونه برنامه هایی که هنگام شروع ویندوز راه اندازی می شوند را غیر فعال کنیم؟

دو راه دارید . 

برخی از این برنامه ها را در پوشه ی start up به آدرس زیر می توانید پیدا کنید:

C:ProgramDataMicrosoftWindowsStart MenuProgramsStartup

که با حذف کردن آن دیگر برنامه هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا نخواهد شد.

و یک راه بهتر اینه که به start برید و در قسمت Serch programs and files دستور msconfig را وارد کنید. طبق تصویر زیر:



و گزینه ی مورد نظر را انتخاب کنید. در پنجره ی باز شده به تب start up رفته و گزینه ی مورد نظر را غیر فعال کنید. و سپس ok کنید.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 165
نویسنده : جاذبه وب


این کتاب به آموزشی php و mysql می پردازد. از بحث رویه گرا در برنامه نویسی گرفته تا  شی گرا. بحث هایی مثل دستورات شرطی ، توابع، آرایه ، موتور قالب ، سیستم مدیریت محتوا، mysql و شی گرایی، ساخت سبد خرید و ...

دانلود کتاب آموزش آسان و کاربردی php و mysql

نویسنده : سید محمدرضا حسینیان راوندی


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com