عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 275
نویسنده : جاذبه وب

یکبار ممکنه وقتی میخواهد ویندوز بالا بیاد در قسمت بوت این پیام BOOTMGR is compressed  برای شما نمایش داده بشه. برای حل این مشکل شما در ویندوز سون اول یک سی دی یا dvd ویندوز را داخل درایو میذاری بعد از لود شدن dvd در صفحه ای که برای تنظیم زبان براتون نمایش داده میشه روی دکمه ی next کلیک کنید و پایین صفحه ی بعدی باید گزینه ی Repair your computer را داشته باشید که برخی از ویندوز ها این گزینه را ندارند. و سپس روی گزینه ی system image recovery کلیک میکنی . و بعد دکمه ی load Drives کلیک میکنی و طبق تصویر زیر تیک گزینه ی Compress this drive to save space را بر می دارید.



و عملیات را ادامه می دهید.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 236
نویسنده : جاذبه وب

شما وقتی ورژن جدید یاهو مسنجر را نصب می کنی یک نوار ابزار بالای مرورگر اکسپلورر و کروم نمایش داده میشه که برای حذف نوار ابزار مرورگر اکسپلورر راحت میتونی در قسمت کنترل پنل نوار ابزار اکسپلورر را حذف کنی. ولی برای حذف کروم شما باید از روش زیر استفاده کنی:

روی تصویر زیر در گوشه ی سمت راست بالای مرورگرت کلیک کن:

و سپس گزینه ی settings را انتخاب کن و بعد در سمت چپ روی گزینه ی Extensions کلیک کن.

طبق تصویر زیر گزینه ی Yahoo! Toolbar for Chrome 1.0.0.391 را می بینید:

برای اینکه کلاً این نوار ابزار را حذف کنی می تونی روی سطل آشغال کلیک کنی.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 199
نویسنده : جاذبه وب

کتاب که امروز منتشر کردم به مبحث آموزش جی کوئری می پردازد که از کتابخانه های جاوا اسکریپت هست . مباحثی که در این کتاب بهش پرداختم شامل:

1) انواع متد ها ، افکت و رویداد و متدهای در رابطه با html و ....

2) ایجکس در جی کوئری

3) پلاگین های جی کوئری

4) اعتبارسنجی و ...

دانلود کتاب آموزش سریع و آسان jquery

نویسنده : سید محمدرضا حسینیان راوندی


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 216
نویسنده : جاذبه وب

یک بار پیش میاد شخصی قراره با برنامه ی TeamViewerو با انتخاب گزینه ی   Remote control بیاد داخل سیستم شما تا فقط بتونه اونچه که در نمایشگر شما اتفاق می افته رو ببینه ولی شما همچنان یه وسواسی داری که ممکنه طرف شیطنت کنه و یه دفعه با کمک File transfer فایلی رو از داخل سیستم شما کپی کنه . برای اینکه طرف فقط بتونه با  Remote control داخل نمایشگر شما رو ببینه کارهای زیر را انجام بدید:

به منوی Extras رفته و Options را انتخاب کنید.در پنجره ی باز شده گزینه ی Advanced را بزنید. و سپس show advanced options .

در بخش Advanced settings for connections to this computer گزینه ی Custom Settings را انتخاب کنید. در پایین آن دکمه ی Configure  را کلیک کنید.

و مثل تصویر زیر هر کدام را که نیاز نداشتید غیر فعال کنید:



منبع مطلب


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 229
نویسنده : جاذبه وب

مدتی بود هر وقت سیستمم را که ویندوز سون در اون نصب بود را روشن میکردم. مدت زیادی طول میکشید تا آیکن اتصال به اینترنت بارگذاری بشه تا بتونم با کلیک روی اون به اینترنت وصل بشه. وقتی ام به اینترنت وصل میشدم و میخواستم یاهو مسنجرم رو باز کنم . چند بار قطع میشد. بعداً که امدم کابل usb را دراوردم و  کابل دیگه ای را جایگزین کردم. مشکل حل شد. کابلی را که جایگزین کابل usb کردم کابل هست که با نام کابل شبکه معروف هست. 

تصویر کابل شبکه:

حس میکنم سرعت اینترنتم با این کابل بیشتر شده. قبلاً در ویندوز xp این مشکل برام پیش نمی امد. ولی توی سون این مشکل برام پیش امد.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 288
نویسنده : جاذبه وب

یکی از عوامل قطعی اینترنت به خاطر کابل تلفن هست. که چند دلیل داره:

1) شما باید سعی کنید از کابل مخصوص به خود تلفن استفاده کنید:


2) سعی کنید وقتی از کابل تلفن استفاده میکنید کابل شما وصله وصله نباشه. یعنی وسط راه قطع نکرده باشن به بقیه ی کایل وصله زده باشن. 


3) این نکنه که خیلی مهم هست اینه که کابل تلفن شما نباید از کنار سیم برق عبور کرده باشه که اگه این کار رو کرده باشید حتی توی تلفن شما مدام صدای فش فش شنیده میشه. و مشکلاتی رو برای اینترنت شما پیش میاره و باعث میشه مدام اینترنت شما قطع بشه. پس سیم تلفن رو جدا در لوله ی مثلاً خرطومی عبور بدید. و حتی در کنار سیم سیار مخصوص تلفنتون قرار ندید.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 238
نویسنده : جاذبه وب

وحید مشیری

سلام. من به تازگی ورژن جدید برنامه ی winrar را نصب کردم. ولی نمیدونم چرا هنگام بالا آمدن ویندوز پنجره ی برنامه ی winrar هم برام باز میشه. 


جواب:

شما وقتی برنامه ی winrar رو نصب کردید. هنگام نصب گزینه ی .jar رو هم انتخاب کردی. چون یک shortcut یا فایلی با پسوند jar (فایل جاوا) در قسمت start up ویندوز شماست برای همین این پنجره ی برنامه ی winrar براتون نمایش داده میشه. شما می توانی یا برنامه ی جاوا رو حذف کنی یا اینکه برنامه ی winrar رو حذف کنی و دوباره نصب کنی و البته گزینه ی .jar را تیکش رو برداری. هر فایلی در پوشه ی start up ویندوز باشه به صورت خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا میشه.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 214
نویسنده : جاذبه وب

بهروز

سلام دنبال برنامه ای هستم که باهاش بتونم یک فایل pdf بسازم به صورتی که وقتی کسی متن فارسی را داخل فایل pdf کپی میکنه ، وقتی میخواد paste کنه ، متن به صورت بهم ریخته paste بشه . ولی متن انگلیسی مشکلی براش پیش نیاد.


جواب

من قبلاً برای اینکار برنامه ای رو دانلود کرده بودم و این کار رو انجام میداد. ولی مشکل اینجا بود که این برنامه نیاز به سریال داشت و چون برنامه ی خارجی بود نمیشد خرید . شما می تونی از برنامه ی ورد 2010 هم استفاده کنی که به راحتی و بدون نیاز به هیچ برنامه ای این کار رو برات انجام میده. کافیه به منوی file و سپس save As بری و در قسمت Save As type گزینه ی pdf را انتخاب کنی.


تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 192
نویسنده : جاذبه وب

در هنگام طراحی صفحات وب، در بسیاری از مواقع نیاز خواهیم داشت تا بندها یا همان پاراگراف ها را با استفاده از کدهای اچ تی ام ال، نشانه گذاری کنیم.



تاریخ : 9 آذر 1394
بازدید : 199
نویسنده : جاذبه وب

در این درس می خواهم شما را با تنظیمات مربوط  به متن در Html  آشنا کنم . یکی از قسمتهای مهم در HTML یادگیری تغییر متون صفحه می باشد .

به طوریکه اگر این قسمت را خوب یاد نگیرید و از تگهایی که برای این قسمت وجود دارد به نحو احسن استفاده نکنید ظاهر قالب شما هر چقدر هم که خوب طراحی شده باشد ولی باز ، از نظر ظاهری خوب به نظر نمی رسد . 

متن صفحه (در کدهای Html) دارای تنظیمات زیادی از نظر اندازه ، نوع فونت ، رنگ بندی ، تراز متن و نحوه قرارگیری می باشد که در ادامه به توضیح کامل هر تگ می پردازم .
در این بخش آموزش بیشتر کردن ضخامت متن و زیر خط دارد و مورب کردن متن را به صورت کامل آموزش میدهم و سعی میکنم در درس های بعدی این بخش را کامل کنم . 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com